fredag den 10. august 2012

Lidt mere indhold.

Jeg har haft en god dag i dag, faktisk en dag med god indhold! Til og at starte med var den ikke god. Jeg bliv vækket kl. 09:00ca. Pga at jeg SKULLE have morgen mad, det er aftale som jeg selv har været med til og at lave med CFS. ( center for spiseforstyrrelse) at i sommerferien at jeg skal vækkes der, så jeg kan få min morgenmad. Men i dag var jeg bare ligeglad. Så det endte ud i at jeg fik lov til og at sove til kl 11:30. Hvor så morgen vagten ringede, for at på minde mig om at jeg skulle lave frokost.
Jeg købte en vægt igår, endligt rat dumt af mig (!) Jeg ved det. Men jeg har i langt tid gået rundt og tænkt på om jeg skulle købe en eller lade vær, og bilka hade slf.  "tilbud" så kunne ikke lade vær. Morgenvagten så så slf. Den æske hvor den så hade lagt i. Og begynde og at snakke om, den aftale som jeg nu hade lave med cfs. Jeg er ligeglad, tager de den fra mig, jeg køber en ny. Og sådan bliver det så ved til at DE giver op.

Nå men jeg ville smutte tilbage til festen, billede er fra i aften. Vægt, omkring de 50-51kg. :( jeg må ha fortalt min behandler om hvordan jeg har det, med at jeg har taget på. Jeg ved godt at det er det bedste for min krop og jeg. Men jeg tænker ikke over det. Min krop er på nogle måder min fjende...

//sarah-line


Ingen kommentarer:

Send en kommentar