lørdag den 19. januar 2013

blogger igen..

klokken er mange, jeg burde sove, for skal allerede op kl 08:30-09:00.
Jeg skal hjem til min far, vi skal holde fødelsdag. og så skal jeg hjælpe ham med og at bage boller.

Jeg hade igen i morges tabt mig, og aliveller føler jeg mig fed, nogle dage føler jeg mig tynd og kan godt accepter min krop, bare jeg er 5 under min rigtigt vægt, så føler jeg mig tilpas. jeg kan virklig ikke accepter min krop når jeg er på målvægt, det kan jeg virklig ikke(!!) jeg føler mig virkig fed, klam, og overvægtigt. og føler ikke at jeg kan være bekendt at vise mig i fitness center, eller i et prøve rum.

spiseforstyrrelsen fylder rat meget fortiden, det er også derfor at jeg ikke rigtigt har blogget, fordi at jeg kun vil ha kommet med alt muligt negativt.

De sendeste 2-3 uger, har været svært, jeg har haft endnormt svært ved og at tillade mig selv og at spise før kl 17-18. og hvis jeg endeligt har spist så hardet været nået frugt. og når vi så har spist så har stort set alt bare kommet retur, og har bare stået på overspisninger og opkastninger i flere timer. så mange at jeg næsten ikke kun stå på mine egen ben, og dagen efter har de føles tunge, de samme med kroppen.
det er hårdt, og jeg hader det, og aliveller elsker jeg det, på en eller anden måde. jeg føler ikke at jeg er i stand til og at bryde dette helvede selv. spiseforstyrrelsen er for stærk, kostplan kan jeg ikke holde, psykolog samtalerne virkede kun i de 9 måneder som jeg gik i behanding i, det samme med vægten, jeg tog på, men tabte alt ligeså hurtigt igen. nu står jeg her igen. og på mandag, ringer min KP på skolen til min sagsbehandler, nu håber jeg bare snart at der sker nået, som jeg kan bruge til nået. :)


2 kommentarer:

  1. Håber du komme i noget behandling igen, det lyder til at du er blevet sluppet alt for hurtigt.
    Det er da når man når den vægt de siger man skal have at man har mest brug for hjælpen ( eller i hvert fald mindst lige så meget)
    Jeg kender godt til det med overspisninger - opkast. Det er bare så svært at bryde den cirkel når man først kommer i gang.
    Og for mig gør det også bare angsten værre. Hvor mange kalorier har man nu sat i gang i fordøjelses systemet. Disse tanker gør det endnu sværer at begynde at spise efter madplannen.
    Håber du får brudt din onde cirkel og igen får noget hjælp

    SvarSlet
  2. Jeg håber virkelig også, at der sker noget - du har brug for hjælp, og du fortjener det <3

    SvarSlet