mandag den 28. januar 2013

mandag d. 28/1-13

sidder inde på værelset, på min seng. udenfor er sneen ved at smelte og himlen er en underlig blanding af blå, grå. og hvid. og så blæser det, mon det er koldt?! jeg tror ikke på at det er varmt?.
vi får hvis pus grader i denne uge, og i weekendten skulle det hvis så igen blive minus grader.

jeg skulle ha været i skole i dag, men skriv til min lære, at jeg ikke kom pga. at alt virker uoverskueligt, spiseforstyrrelsen suger meget af energien ud af mig fortiden, og har svært ved og at overskuge skolen, træning, venner og veninder.bare det hvis de ringer. så hvis nogle af demser dette, SÅ RIGTIGT MANGE GANGE UNDSKYLD!!!! 
jeg håber snart at det bliver bedre, - at spise djælven ikke fylder så meget som den gør, som lige fortiden.

jeg har lovet at få rodet lidt op, men selv det virker en lille smugle uoverskueligt, eller så er det bare mig som er doven, ehm.
jeg må vel prøve at tage lidt af gangen. det er vel det bedste som jeg kan gøre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar