onsdag den 16. januar 2013

.....

kun side ned og tude ligenu, er endligt tæt på det :/
jeg har lyst til mad, nutella madder, eller så har bulimien, anoreksi stemmen ( som min dengang behandler sagedet så flot) siger at jeg ikke må, jeg er skide bangefor at tage på, om jeg er blivet til en fed val i morgen..
jeg hader dette helvede, og aliveller føles det så trykt, for det er jo det som jeg kender til. forhelvede hvor er dette ikke nemt!!

jeg overvejer om jeg skulle lave bloggen privat, igen. jeg har fået ca 5300 sidevisninger siden at jeg begyndte at blogge i juni ca. de fleste er slf fra danmark, så kommer tyskland, finland. der er både fra kina, usa, england, der er mange. :l
erbare allermest bangefor at denne blog på ingen måde er god for andre med denne sygedom, eller for dengangs skyld ALLE andre. er sikker på at den kun påvirker folk negativt.
jeg har overvejet det i et stykke tid, og det bliver nok det jeg gør, for en stund. bare så jeg har et sted hvor der kun er MIDT....

2 kommentarer:

  1. Kan godt forstå dine tanker. Jeg læser med herinde, fordi det er motiverende... Og det er altså godt for mig :-) Så du skal ikke lukke bloggen, fordi du er bange for at præge andre negativt. Men hvis du lukker den, fordi du trænger til at være dig selv og privat, så er det jo noget helt andet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er glad for at du kan bruge bloggen, at den hjælper dig. det betyder meget! :)
      jeg tror mereat det har nået med at gøre at jeg er bange for at andre vil bruge den som pro. eller andet som er negativt.
      men jeg vi bare godt vise "normale" velfungerende mennesker hvordan det er at have en spiseforstyrrelse, at det ikke KUN handler om mad, kca osv hele tiden :)

      Slet