søndag den 27. januar 2013

en dag i ingen tings tegn..

Dagen i dag, skal bare stå på og at lave ingen ting, bare flyde ud og slappe af. ligenu sidder inde ved en af mine venner, udenfor sner og regner det, slud.
i aften står den på bold og mænde ben i tvèt, jeg håber nu at danmark vinder, det kunne være super fedt!!;)

faktisk er det gået overraskende godt med maden indtil vidre, jeg har ikke kastet op endnu :)
det føles okay, selvom at frokosteren, var lidt forstor, men jeg prøver og at sige til mig selv at det er okay, nu ved jeg heller ikke hvad jeg vejer, vilket godt kan være lidt angst provokerende, for føler mig stor, og tænker at jeg ikke fortjænder at have maden i mig. men jeg må prøve og at tænke at det gør jeg, ligeså meget som alle andre :)
det kan bare godt være svært, ehm.

håber ellers at jers weekendt har været god, indtil vidre :) og at i slf skal se vm i aften :)

2 kommentarer:

  1. Du er stærk.
    Men kan virkelig følge dig i det med vægten, man kan jo selv tro man har taget to kilo ekstra på hvis man syntes man har spist meget.
    Det er sikkert bare sjældent man reelt kommer til at spise meget, flot du holder det i dig, det er måden at komme videre på, videre til livet.
    Fortsæt den gode stil

    SvarSlet
    Svar
    1. tak :)
      ja præcis, eller nærmest se det.
      :)

      Slet