mandag den 21. januar 2013

endnu en hård, men okay dag :)

klokken er mange, over 01. jeg kan ikke sove, har ikke engang drukket en kop kaffe, selvom at jeg nu godt kun trænge til en kop. bare nået varmt, at varme mig på. men det ville da være en dum ide at tage en kop, ikke??

jeg sidder endnu engang med kostplanen ved mig, sidder og stirer på den, har hun mon regnet rigtigt?
kan det virklig passe at den kun indeholder omkrig 7250kj? jeg kender alle svarende hvis jeg tænker mig rigtigt godt om! jeg ved ikke hvor mange nætter jeg har brugt på at, regne mine kostplaner rigtigt. fordi at jeg ikke trode på diætisten. men jeg er vel ikke den eneste som har det sådan? er jeg?
for hvad nu hvis, at jeg tager på? det vile være skidt, rigtigt skidt! ligeså skidt, hvis jeg hade tage 100g på en morgen. og aliveller kan jeg ikke få mig selv til og at holde den.

Jeg har igen taget mig selv i at tænke at nu skulle jeg famne bare holde den kostplan, forså hade jeg en god grund til og at skrive til min gamle psykolog/diætist, at jeg faktisk hade holdt den. for første gang siden altid.
men jeg kan ikke, virklig. jeg ville ønske at jeg kunne. men nej, detvirker angst provokerende at skulle holde den, jeg spurte mig selv her til aften om, hvad der endeligt gjorde siden at jeg ikke kun holde den, hvad jeg var bange for. osv.
men fandt ikke rigtigt ud af det, måske er jeg bange for at meste den kontrold som spiseforstyrrelsen giver? eller hvad nu hvis jeg aliveller ikke kan holde den, hvad nu hvis jeg falder i? hvad ville folk så ikke tænke?!
at jeg bare er endnu en stor fiasko! så er det jo bare meget nemmere og at lade vær, ikke!!!!
nemmere at svigte den,før at den svigter mig! giver det mening?!

dagen har ellers været okay, eller sådan da. har været til tandlæge, og min kæbe er seriøst stadig øm!! når jeg åbner min mund.
 hade tid ved tandlægen kl 10, men var nok først inde ved 10:20 ca. puha.. idet mendste kan jeg mærke min tunge igen. det er altid nået. :P
jeg har en tid igen på fredag. :I
der kan man bare se hvor meget en spiseforstyrrelse ødelægger en.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar