fredag den 25. januar 2013

skulle bare ud med nået. sletter nok indæget igen....

spiseforstyrresen fylder, jeg fylder, batteriget er blivet pillet ud af vægten, uden at jeg vidste det, jeg ved ikke hvor dan jeg har det med det, men jeg kunne næsten sætte mig nede og begynde og at græde, jeg føler mig  stor, klam og ulækker, at jeg har taget 10-20 kg på siden i forgårs.... og aliveller får jeg den følse af at jeg ikke lever, men at min krop er usyndligt for mig og ikke for andre.   jeg har det ikke godt!! jeg spiser, og har mange opkastninger vær dag, det tager så hård på min i forvejen lille krop, jeg er træt og jeg har sovet, 1 gang i dag,(jeg har dog også været ti tandæge i dag) det er jeg begyndt med, at sove lidt når jeg evt. kommer hjem fra skole af, fordi at jeg er træt. tit ender det med at jeg først falder i søven imellem 1-3 tiden, hvis ikke ved 4 tiden. Jeg vil så gerne gøre det godt igen! have det godt, og finde kamp gnisten, men jeg kan ikke finde den.
Det er gået rigtigt meget ned af bakke.. og jeg kan mærke at angsten er begyndt og at vende lidt tilbage. at jeg er begyndt og at være en smugle bange for at sove igen..  jeg burde vel ringe til min læge på mandag, selvom at jeg har tid d.7/2. men dette her går bare ikke rat meget længer, jeg ville gerne leve, og udlever mine drømme, mærke det at være glad, smile, grine, have tro og håb, og levet vært sekundt. og ikke mendst nyde vært måltid og ikke få dårlig samvitighed.. så jeg bliver nød til og at starte et sted, måske ville det komme til og at gøre ondt? men i sidste ende ville det være det hele vær.
jeg bliver nødtil at side i den angst som maden giver når det ligger i maven, ikke gå i panik og være bange for at jeg har taget 10 kg, Det er ikke fordi at jeg ikkekan have maden i kroppen i lang tid, for det kan jeg godt, men jeg lukker på en eller anden måde af,?? glemmer mig selv, gøre mig selv usyneligt ....

jeg ved ikke om jeg sletter dette indlæg ingen, hade bare brug for at komme ud med nået...

4 kommentarer:

  1. Det giver altid lidt mere ro i hovedet at få det ud, så det bliver konkret. Håber du får ringet til din læge, du må ik vente helt til den 7. :( gør bare det hele værre for dig. Hold ud, hæng i - du skal nok få vendt din vej til det bedre, så du kommer til at mærke begge kinder trækker sig mod ørerne i et smil, som du helt klart fortjener !

    SvarSlet
    Svar
    1. ja præcis :)
      jeg har desvære ikke fået det gjort endnu, da jeg er bange for hvad hun tænker.
      jeg prøver og at holde ud og hænge i.
      1000 tak:)

      Slet
  2. Det er helt okay, at du kommer ud med nogle ting! Jeg synes helt klart, du skal ringe til lægen, søde, det der går ikke <3

    SvarSlet
    Svar
    1. <3
      jeg håber at jeg får det gjort, for kan også godt selv mærke at det her bare slet ikke går.

      Slet