søndag den 24. juni 2012

Jeg tror at det går godt, men jeg er ikke sikker.. maden har fået lov til og at blive nede i maven.. ind til vidre.. hvor længe det for til og at blive der nede ved jeg ikke.. vi har fået pizza.. det smager nu okay godt nok.. hvis det bliver lavet rigtigt.. jeg tror at jeg fik spist ca 6 stk.. ikke store stk eller små, en blaning :)
Det var jo sankt hans igår.. jeg fik det faktisk ikke oplevet, for første gang nogle sinde...
Jeg føler mig rigtigt stor fortiden! Klart nok at jeg i alt har taget ca 5kg på og mangler ca 2kg.. Puha.. jeg ønsker ikke at de sidste kg skal blive en del af mig! Der er jo tydelig vis ikke plas nogle steder.. og jeg er inde for normal området nu.. men ligger stadig i den lave ende..
Ellers har jeg ikke lavet det store i dag, end at vaske tøj og slappet max af. Selvom at den by som jeg bor i har haft by fest. Så har jeg bare været rigtigt doven og været inden for både igår og i dag, :D
Jeg glæder mig til at jeg får sommerferie, det bliver nu rigtig skønt! Jeg skal vist til tyskland en tur med min far, ellers står den på fester, afslapning, sol (hvis det kommer) og så til herning vær 14dag ( går i behandling der ). ellers ved jeg ikke rigtigt hvad jeg ellers skal få ferien til og at gå med, men det finder jeg vel ud af :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar