søndag den 24. juni 2012

(første blog indlæg)

jeg har ikke nogle planer med denne her blog. har ingen ide om at nogle skal læse med i midt liv eller andre ting. :) jeg har oprattet den for at skrive om tanker, min være dag, tøj, sundhed osv.
men ja hvem er jeg så? godt spørgsmål! men jeg ville da prøve.

jeg er en pige på 19år.
jeg har lidt af en spiseforstyrrelse i ca 3,5-4år men det er først i år ( 2012) at jeg har har fået sat en diagsone på mine spise problemer.. som jeg så nu kæmper med dagligt.
jeg går i behandling nu og er rigtigt glad for det, og har gået der siden marts og regner med at jeg skal stoppe i august.
jeg går på en spichael uddeandelse, da jeg har svært med dansk og matmetik..
og andre ting,



det var lidt om mig, skriv hvis du ville vide mere :)

3 kommentarer:

  1. Fin blog ;)
    Knus fra TylerGirl02

    SvarSlet
  2. Håber du vil finde glæden ved at blogge :)

    SvarSlet
  3. det håber jeg også elana :) og tak tyler :)

    SvarSlet