onsdag den 27. juni 2012

 jeg må herlig indrømme at jeg er jaloux.. hold da kæft hvor ville jeg ønske at det var MIG som fik sådan en hue!! jeg ved godt at den ikke betyder nået som sådan, men det gør den for mig, jeg kommer ALDRIG til og at tage en alm. eksame, eller gå på htx og alt det der, pga at jeg ligger i den gruppe som har svært ved dansk og mat osv. og jeg skammer mig sådan--- det er vel også derfor at jeg ikke går op i at være den aller bedste, fordi at jeg ikke har nået og at ligge det til.. ingen 12 taller eller 10taller osv. men aliveller går jeg og drømmer om at jeg kan få min EJEN hat når jeg er ferdig på stu!! så kan jeg sige SE det her er MIN hat. (godt nok har jeg ikke haft en alm uddandelse, jeg vil godt af fucking hele midt hjerte, men jeg er ikke god nok til det.) men jeg har klaret en særlig tilrattelagt ungdoms uddandelse som har kunne hjælpe mig... jeg sidder i DSR og vi har snakket lidt om det Smile og vi har snakket lidt om skulle have sådan en hue, hatten ligner slet ikke alle de andre huer, STU`S (særlig tilrettelagt ungdomsuddandelse) studenter hat har en masse forskellige faver ved bonnet Smile den er rigtigt fin
men ellers har dagen været okay, og har indtilvidre kun kastet op 1 gang cheers jeg ved dog allerede nu at engang ikke holder No jeg hade jo lovet min behandler og min kp sidste gang at sætte mine opkastninger ned og det er de så også blivet, 18 gange på en uge Neutral hvordan overlever jeg så lige? ja godt spørgsmål!!! fordi hvordan skal jeg dog nogle sinde blive rask når jeg stadig har svært ved og at se at jeg er SYG?? jeg ved det virklig ikke... jeg er rigtigt forvirrert oven i hovet!!

jeg har snart sommerferie og jeg glæder mig, glæder mig til og at jeg ikke skal bekrømmer mig om skolen, osv. også bliver det nok også lidt nemmer og at arbejde mig ud af spiseforstyrrelsen! når jeg ikke har skolen og at tænke på.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar