mandag den 25. juni 2012

sikke en dag! ikke fordi at der er sket det vilde, men hol da keft hvor magter jeg virklig ikke mere.. jeg er træt..
jeg skal til vesterhavet i morgen, og det kan jeg virklig ikke overskuge, pga at vi skal have mad der henne.. jeg har ikke nået i mod selve turen! men bare det at der er mad i blandt, gør sådan at jeg har lyst til og at lade vær med og at tage afsted..
min ejen madpakke virker overskulige, sådan næsten dag.. men jeg er bare bange for at jeg ikke kan holde snitterne væk fra de andres mad af. men jeg ville jo godt smage! jeg er bare bange for hvordan jeg ville regger begefter! jeg kan sikker ikke holde ud af og at være sammen med de andre når de spiser fælles mad og ikke ders madpak. så jeg går nok en tur..
jeg er rigtigt træt af og at være syg! den sætter rigtigt mange stop klodser for mig uden at jeg endlig tænker over det. selv i dag, hvor jeg var ved og at smørger en hel rugbrød med smør ost, og lige plusseligt endre jeg mening, og siger til morgenvagten, at det ikke nøtter og at lave madpak når jeg aliveller ikke spiser den. jeg har i forvejen skåret vandmalon som jeg kunne tage med..

ligenu sidder jeg bare inde på midt værelse, selvom at jeg er træt overvejer jeg og at tage hen på tanken, for at købe et eller andet, snask. og en pak smøger..


billederne jeg har lagt op er nogle jeg selv har taget

Ingen kommentarer:

Send en kommentar