mandag den 24. marts 2014

"-.-

*mandag aften*
Jeg overvejer at gå hen for at træne, trænede jo "kun" en halv time i morges, det er jo ingen ting!
Jeg prøvede igen i dag, at holde kostplanen, det gik også rigtigt godt, lige indtil at jeg hade holde et lille møde/ samtale med 3 personaler, endte det galt.
Sagde da ellers højt for mig selv op til flere gange i dag  at jeg ville have en god dag, uden opkastninger osv....
 Jeg ved ikke.... Føler mig sku som en fiasko! Tænk at jeg ikke kan holde en kostplan en HEL dag med motion uden at det SKAL ende galt! Jeg bliver ALDRIG. Normal!
*slår lige mig selv oven i hovet med en hammer*

Jeg håber at hun ringer i morgen, H. For at fortælle mig hvad de er blivet enige om. Jeg er træt af at ryge frem og tilbage i dette system! Sjovt nok føler jeg at jeg lige pt. Kæmper min egen sag! Om at få behandling. Samtidig er jeg dyb forvirrert og kan ikke finde ud af  HVAD jeg ville. Den ene time vil jeg gerne have det godt og den næste vil jeg bestemt ikke. Lover at jeg nok skal sige til når træning tager overhånd, men man synes jo aldrig at nået er FOR meget når man kæmper med en Spiseforstyrrelse, eller sygedommen synes ikke, måske kan man godt se det selv nogle gange, men tit er det bare virkelig svært. Den her sygedom er jo vildt indviklet og tit er jeg selv itvilv om jeg overhovet er syg, også selvom at der på papiret står, bulimia nevosa.

4 kommentarer:

  1. spiseforstyrrelser kan hænge sammen med borderline. har du læst om borderline? de sidste dage har jeg læst ret meget af din blog og uden at kende dig kunne du virkelig godt lyde som en med borderline. der er en del træk der går igen.
    jeg er jo ikke læge det er bare en tanke jeg har haft mens jeg har læst.

    held og lykke med det hele.

    SvarSlet
  2. Hej :)
    Jeg har været til foredrag med hin som har skrivet bogen 'glas pigen'
    Okay det viste jeg ikke :)

    Mange tak, :)

    SvarSlet
  3. Tak søde krokodulle, du er også i mine tanker <3

    SvarSlet