fredag den 14. marts 2014

"Du skal ikke være bange"

Jeg har sat min kostplan op, til det en kvinde skal have om dagen, altså 2000kcal, da jeg er begyndt og at træne. Må indrømme at jeg endnu ikke har formået at holde den en hel dag,
 ærligt!: jeg er famne bange for at holde den en hel dag! Men der er jo ikke nået at være bange for? Jeg burde jo netop være bange for IKKE at ændre mine destruktive vaner. Men det er jeg altså, de er så indgroet i mig at, jeg får det skidt hvis jeg ikke kan komme til det en hel dag, får dårlig samvittighed osv.
Men jeg må jo prøve, sige til mig selv at der intet er at være bange for, hvad er det værste der kan ske? Ved at prøve?! 
Men det er jo okay at være bange for at prøve nået nyt?! Ikke. 
Det er lørdag i dag, og om lidt skal jeg op og at træne. Få skubbet mig selv der op. ;) 
Det skal jo gøres. :) 
Når jeg kommer hjem skal jeg ha ordnet vasketøj, rodet op, støvsuget(der trænger), høre Thomas helmig(høre ham lidt for tit lige fortiden, men for filan den mand kan jo bare et eller andet :) ) evt. Bage?! Jeg købte peanut butter igår, og fik for første gang lavet hjemme lavet peanut butter cups. Seriøst! De smager famne godt! :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar