tirsdag den 18. marts 2014

Tanker....

Tankerne køre alleredepå højtryk, det har de gjort siden i sidste uge hvor jeg fik avide at psyk ville sende en henvisning til CFS. Men nu, er jeg efterhånden ved at gå ud af mit gode skind, jeg er nok mest ligeglad hvad de finder ud af. Et eller andet sted håber jeg at de ikke ville tage mig ind. For så er der ingen der kan sige til mig at jeg dyrker for meget motion, og allerede  har planer at sætte det op. Fortælle mig at jeg vejer for meget eller for lidt. Skrive i kostdagbøger, blive vejet, betale ca 120kr for et bus bilet vær vej(en koster ca 60kr), slippe for at personalet skal med ind til samtalerne, Og samtidig er jeg bange for at de godt ville tage mig ind. For hvad skal jeg så? Gør de kun det fordi at de skal?
"Jeg fortjænder jo heller ikke ders hjælp" "jeg har det jo godt pt, så jeg behøver ikke ders hjælp"
Jeg er forvirrert, og bange.
Jeg vejer pt. Imellem 51-52kg, endeligt har jeg det okay med det, og aliveller ikke. Man bliver aldrig tilfris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar