torsdag den 29. november 2012

jule musik og oprydning

som overskriften siger så er jeg igang med og at rode op og høre jule musik :)
værelset trænger til det! og så kan jeg måske også få mere styr på hovet :)

jeg har været  i Herning i dag, ligger nu under min målvægt, ikke godt, det ved jeg. jeg stopper næste gang,  d.10/12 ca. så har bestemt mig for at jeg skal have kage med, måske en regnbue kage :) og har sagt(!!) at jeg nok skal spise et stykke sammen med min psykolog :) så håber at det ville blive glad, men hvem gør ikke det? hvem bliver ikke glad af og at få kage :D også når ens tunge/ mund kan blive favet ;) <---- kun hvis man spiser mange stykker?!

Der skulle hvis falde sne i dag/ nat. så jeg glæder mig meget, eller det er så koldt og at være ude i, men også hyggeligt. så smukt, fin og hyggeligt :)

//sarah-line

4 kommentarer:

  1. Jeg håber, der falder sne. Det er så hyggeligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det synes jeg virklig også at det er, også bare side indefor med et tæppe omkring sig og så en kop te/ kaffe også kigge på imens at sneen lægger sig som det smukkeste hvide tæppe :D

      Slet
  2. Der har faldet sne her i Århus, rigtig hyggeligt.
    Håber dog ikke at det kommer til at gå tilbage for dig, selvom du stopper i Herning. Søde husk at holde fast:-) Er der for dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. årrrh hvor hyggeligt, meget, lidt eller midt i mellem :)
      det håber jeg heller ikke søde, håber at jeg er stærk nok til og at sige den igen.
      det skal jeg nok, årh hvor er du altså bare sød, søde, kan virklig kun sige så meget i ligemåde!!<3 :)

      Slet