søndag den 11. november 2012

Idag og i morgen ;)

Jeg skal til Herning i morgen, det var enligt mening at jeg skulle det i fredags, men det bliv aflyst..
weekendten har været okay, igår passede jeg en lille baby på Ca. måneder, årh hvor var han altså bare så kær!!
Må indrømme at jeg kun fik det "dårligt" engang igår, og det er simpelhen så langtid siden at det kun er sket en gang på en dag, jeg skal dog lige ha overbevist spisforstyrrelsen om at det altså er okay.

I dag har jeg ellers ikke lavet det vildt, bare slappet af, da jeg kom hjem ved 03tiden i nat, men fandte først i søvn ved 04 tiden. så det undre mig ikke hvis jeg først falder i søvn ved 2-3 tiden i nat :I


3 kommentarer:

  1. Hej Sarah-line - jeg fandt dig lige herinde. Glæder mig til at kunne læse med :-) Vi er lige blevet venner på facebook, hvis du er i tvivl om, hvem jeg er :-)

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Tak, hvor er du sød kamelia :)
      og det er du altså også, selvom at jeg ikke har set dig :)

      Slet