torsdag den 29. november 2012

virklighedens verden

"morgenmaden gik jo ligeså godt, idag. men det er også KUN fordi at det er flydende kost, og så kan jeg også holde ud af og at være i min krop. men jeg har fået avide at jeg skal spise "normalt" mad i næste uge, til morgenmad, så som yoghurt/skyr/ cultura, jeg håber at jeg kan, men ville nu allerhelst drikke flydende kost,( tror hvis at det er spiseforstyrrelsen som snakker lige nu)

"når du kommer hjem tager du lige nået og at spise ( jeg begynder og at griner)
*kommer hjem, får avide igen at jeg skal gå op og at tage nået og at spise,
vilket så ender i at jeg har et lille flip, fordi at jeg skulle klare det alene. typist mig...
behøver hvis ikke og at fortælle hvad det ente i :/
der var engang eller i år ca, hvor jeg sagtens kunne komme op på de ca 5000-7000kcal i et flip.

nå men det var hvis et lille side spring, om hvordan min verden har/ ser ud....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar