søndag den 18. november 2012

angst, biograf, og en masse andet

Jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg aldrig var bange! For jeg er bange, rigtigt bange. Angsten fylder i kroppen, jeg er bange for at dø, nået så meget! vær dag, jeg HADER den føles så forbandret meget. For det ender altid med at jeg falder i søvn i mellem kl. 00-03 .

weekendten har været okay, og jeg var i biffen for og at se "sover dolly på ryggen?" mega god film, kan klart anbefales :)

ellers er der hvis ikke sket det store, opkastningerne er det samme, de fylder stadig en del, og jeg føler mig meget alene ang. at skulle kæmpe vær dag, selvom at personalet siger at de er der for mig når jeg har brug for dem, men Aliveller har jeg svært ved og at bede dem om hjælp. jeg føler tit at de/ folk er ligeglad med mig, men det er sikkert bare en følse?!

//sarah-line

2 kommentarer:

  1. Sødeste Sarah-Line. Du ved, at jeg til hver en tid altid er der for dig:-) Skriv endelig min skønne pige:-)

    SvarSlet
  2. søde søde Helena :) så er simpelhen så ufatteligt søde!! :) og det skal jeg nok og i lige måde :)<3

    SvarSlet