fredag den 2. november 2012

dagen...

puha.. spiseforstyrrelsen fylder godt nok meget lige fortiden....
det gør ondt inden i, for jeg ville jo godt, være rask og leve livet. lige nu lever jeg nok ikke, men prøver på og at overleve..
men jeg føler mig fanget, i spiseforstyrrelsens spind.som jeg godt ville ud af.

jeg har være hjemme i dag, hade ondt i maven fra morgen af :(

i aften skal der fejers J-Dag, skal nok ud og at ha en jule øl, selvom at jeg faktisk ikke rigtigt bryder mig om øl, haha :)

er der nogle af jer som skal ud og at fejere J-dag?

//sarah-line

4 kommentarer:

  1. Jeg fejre J-dag på sofaen med guf. Det siger mig ikke det store at fejre at den bliver frigivet.

    SvarSlet
    Svar
    1. hvor lyder det altså også bare hyggeligt :)
      der kan være nået om snakken, synes også at det er lidt underligt at man fejre en øl ;)
      jeg kom faktisk ikke afsted, men er nu igang med og at bage regnbuge muffiens med hvis og lys chokolade :) uhmm

      Slet
  2. Søde Sarah-Line.
    Jeg ved hvor svært du har det i denne tid, du skal blot vide, at jeg er der til hver en tid, du skulle have brug for at skrive/snakke <3
    Jeg går i byen, men kan desværre ikke lide øl:-( Men allerede på lørdag, skal jeg til årets første julefrokost, ihhhh hvor jeg glæder mig:-) Jeg elsker julen, den er så hyggelig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Helena<3!!
      det skal jeg nok og det må du virklig også, er der altid, dag og nat :)
      årh, man behøver jo heller ikke og at kunne drikke øl for at gå i byen :)kan faktisk heller ikke rigtigt lide smagen af øl :s
      årh hvor fedt! jeg elsker også selv julen, den er nemlig vildt hyggeligt!!
      vi må lige ha fundet ud af det med klænderne, som vi skal give til hinanden :)

      Slet