mandag den 12. november 2012

Herning.... og en masse andet :)

Var som sagt i Herning i dag, jeg kan tydeligt mærke at jeg snart skal stoppe, om Ca. 3-2 gange ( er der jo vær 14 dag) så der er jo ikke længe til, Ca en måned.
Fik ikke spist morgen mad, i dag, og kunne tydeligt mærke det da vi var ved og at være færdig med og at snakke, følte mig lidt svimmel, hade endeligt sagt at jeg hade spist, men kan det virklig ikke lige fortiden, er bange eller nærmest angst for at jeg skal få det dårligt når jeg kan mærke maden nede i maven, og gå ud på wc. så taget bare nået med oppe på skolen. jeg ved jo udmærket godt at det ikke er godt, og det er jo godt at jeg selv kan se det. jeg må bare lære og at holde ud. Men som min behandler/ psykolog sagde til mig i dag, og hun undskyldte at det lyd hård, men ville jeg virklig være rask eller ville jeg være syg lidt endnu. fik også besked om at jeg skrive nogle ting ned, men kan ikke lige huske hvad jeg skulle skrive :s

lige nu ser jeg de unge mødre, sæson 6 og 7, so jeg har lånt af en veninde :)
årh man får næsten lyst til og at få sådan en bette en selv :) men jeg skal dog først have styr på mig selv og midt liv selv, før at jeg skal have sådan en.!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar