søndag den 2. marts 2014

2/3-14.

Jeg vender tilbage til bloggen her. Og får delt bloggen op med opskrifter, privat osv. Bloggen her er mit hjertebarn, mit et og alt. Selvom at jeg godt kan have svært ved at fortælle andre at jeg altså har denne blog. Måske fordi at jeg lidt skammer mig over at jeg altså på papierne har bulimi og ikke anoreksi som nogle har trodet at jeg har. :)
Lige pt, går det bedre, sygedommen fylder stadig. Og aliveller føler jeg mig ikke så syg mere som jeg kan se nu at jeg har for nogle år siden. Men man kan da ikke dele det op sådan?. For igen kommer det jo ikke an på hvor meget man vejer. Det er jo bare et ud af de mange symptomer, som ligger bag sygedommen. Men jeg kan mærke at jeg har det bedre, Ligenu. Måske fordi at jeg er begyndt at træne dagligt. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar