lørdag den 29. marts 2014

Kaste bold.

*fredag, D. 28/3-14*
De ringede nede fra psyk af i dag, efter at jeg selv har haft ringet til dem i dag, da jeg var blivet lovet at de nok skulle ringe i onsdags. 
H fortalte at de har kastet Bolden tilbage til Herning, altså 3 gang i år. Må indrømme at jeg efterhånden er ved at være godt træt af at være kaste bold. Jeg skal ringe til dem i Herning på mandag, for at snakke med en sygeplejske. Bestemmer de sig for at de kaster mig tilbage til psyk ber jeg dem om at trække ders henvisning tilbage. 
Så må jeg tage skaber midler i brug for at de kan se at jeg har behov for behandling. 

2 kommentarer:

  1. Ej, det er da simpelthen også noget rod, at de kaster dig sådan rundt! :( Men søde, du må endelig ikke bede dem trække deres henvisning tilbage. Du har BRUG for noget behandling! <3

    SvarSlet
  2. Det synes jeg virkelig også søde krokodulle<3 og virkelig frusterende. Det er bare det jeg nok mest har lyst til, men aliveller jeg ikke lade vær med at vende det inde i mit hovde, er det i virkeligheden Spiseforstyrrelsen som siger at jeg IKKE fortjænder der hjælp, for nu går det jo ligeså godt. Det forvirrer mig.
    <3

    SvarSlet