tirsdag den 18. marts 2014

Svar....

Jeg fik svar, T skriv at de godt kunne hjælpe mig, men det ville blive det samme som sidste gang, med henblik på at jeg skulle holde kostplanen. Men at de tænkte at det nok ikke var hos dem at jeg ville få meget gavn? Så nu er jeg blivet sendt tilbage til psyk...
Jeg er.... Ligeglad?!
Alt er blokket, og tænker nok mest at jeg ikke behøver ders hjælp, så længe at jeg bare kan træne 2 timer om dagen.... Jeg har det jo godt!?
For endeligt vil jeg nok allerhelst ikke tilbage til dem i Herning, ikke nået ondt om dem! Men jeg tror bare ikke at de kan hjælpe mig. Aliveller føler jeg mig som den STØRSTE fejl. At der var blive sendt en henvisning til dem igen. For hvad hade jeg regnet med?!
Jeg må indrømme som jeg nok har skrivet før, at jeg bare føler at det er mig som er nok i vejen med, selvom at jeg fik avide i dag at jeg bare skulle tænke "at så fejler jeg ikke nok, eller er syg nok" eller sådan nået i den dur....

2 kommentarer:

  1. Det ER da også noget rod! Men så håber jeg virkelig, at psyk kan tilbyde dig noget - og at de tager dig hurtigt ind, så du ikke kommer bagerst i ventelisten IGEN <3

    SvarSlet
  2. Jeg kan kun give dig rat søde krokodulle!<3 jeg håber snart at der kommer en ende på det her med at blive smidt frem og tilbage fra psyk og Herning. Men er blivet lovet at H nok skulle ringe til T, for hun synes heller ikke at jeg skal blive smidt frem og tilbage i systemet og hun fortalte også at hun viste at der fantes andre muligheder. Så nu håber jeg og krydsere jeg alt hvad der kan krydses at der bliver fundet en løsning, så jeg kan komme igang.
    <3

    SvarSlet