torsdag den 12. september 2013

dagen i dag, og om en henvisning.


"Sarah-Line"- siger damen, jeg rejser mig og går hen og siger hej og trykker hindes hånd, "vi skal ned i nr. 6" jeg går forrest, og min KP og damen går lige begefter, "Nå" siger hun, "Det var din tå som jeg skulle kigge på?!" "du må godt tage din strømpe og sko af" hun trykker lidt på den, forskellige steder, det gør ondt, det kan jeg mærke, (men ikke lige så ondt som i nat, jeg græd lidt fordi at det gjorde så ondt, jeg hade begge fødder i sæbe spåner-vand, jeg kom til og at indånde nået af pulvert/støvet der fra, så jeg begyndte at hoste.) "hvordan går det?!"-spørger hun, "det ved jeg ikke" "hvordan går det med skolen og der hvor du bor?, kan du lide at være der?" jeg kigger på hin, og tænker mig om " det ved jeg ikke, altså det er jo ikke fordi at jeg ikke kan lide at vær der, men jeg er bare itvilv om de kan hjælpe mig eller om det er godt for mig at være der, for jeg kan jo værken bo hos min mor eller far, og jeg kan slet ikke bo for mig selv, ang det med maden tror jeg ikke at jeg ville kun tage  ansvar" " jeg ville bare godt have det godt igen, selvom at jeg ikke kan huske hvordan det er at have det godt". "jeg tænker at jeg ville sende en henvisning til psyk, så kan de tage stilling til hvad der er bedst for dig" "okay, altså bare så længe at det ikke bliver fra cfs, for de kan jo aliveller ikke hjælpe mig!" "nej det bliver enten fra viborg eller silkeborg" "okay, hvor længe ville der ca gå?" "det ved jeg ikke med sikkerhed med ca 2-4 uger". 
For første gang, gik jeg  derfra med en følse af at hun forstod mig (jeg ved ikke lige hvordan jeg ellers skal forklare det). 

Jeg hade håbet på at jeg skulle i skole i dag, så jeg kun være sammen med de andre! jeg har en god klasse, for ikke at snakke om skole, vi er alle sammen forskellige, men med det ment at vi alle sammen er i samme båd, på den måde ment at vi alle har svært ved et eller andet. nogle har ADHD, ADD, agsperger, indlærnings vanskligheder, down syndrum osv. så hjælper vi alle hinanden, vi er altså ikke dumme ;) vi er gået igang med nået som hedder OCN, som er en måde hvor vi kan tjæne poing på, det er lidt ligesom en eksame for os, da mange af os ikke kan tage en alm eksame, da det er for svært, i starte da jeg lige var begyndt på skole, hade jeg det, vær dag skulle vi krysse os af, altså hvis vi kom i skole skulle vi sætte et krys eller flugeben, og hvis ikke en minus. på et halvt år kan vi tjæne ca 3 poing eller så er det 1, jeg mener faktisk at det er 1. og så kan vi slf, tjæne poing på andre måder. :) 

knus :) 

2 kommentarer:

  1. Årh, hvor blev jeg glad! Jaaaaa, endelig en henvisning!!!! <3<3<3

    SvarSlet
    Svar
    1. det er jeg glad for at høre søde, nu håber jeg bare at de kan hjælpe mig, bare med et eller andet!!<3<3<3<3

      Slet