lørdag den 28. september 2013

D. 29/9-13

Det er 9 dage siden at jeg fylte år, 9 dage siden at jeg bliv 21 år. For 9 dage siden, hade jeg det lidt bedre end jeg har det nu, og for 9 dage siden var det D. 20/9. 

jeg skal holde fødselsdag for familien i morgen, vi bliver i mellem 14-16 mennesker. jeg har bagt brunsviger, 2 bradepander. jeg håber at de bliver glade, og er sulten, far bager boller.
lige nu kan jeg faktisk ikke overskue det, og har allermest lyst til og at melde afbud, men man kan da ikke melde afbud fra sin egen fødselsdag, kan man?! 

jeg sidder på badeværelset, det eneste der larmer er udluftingen. jeg har sat nynne på, og har lagt vasketøj sammen, fik hjælp af natte vagten. 

hvad mon de forventer, i morgen? af mig.! eller forventer jeg for meget af mig selv? larm og menneske snak. ligesom på skolen, når der bliver for meget larm, så går jeg ud af rummet. da det bliver for meget oppe i hovdet. 
mon de overhovdet forstår?. jeg håber at de gør, bare så jeg ikke skal til og at forklar en masse, som jeg ikke har overskud til at svare på. 
jeg håber at de ikke spørger om hvordan det går, men det kommer man vel ikke udeom. de er jo familie!<3 
og familie spørger jo om sådan nået, ikke?! 

....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar