søndag den 15. september 2013

Søndaaag....

Så er det søndag, og på fredag (D.20/9) er det min fødelsdag, ugh... sådan som tiden går! så bliver jeg hele 21år.... endligt har jeg det meget blandet, ang det at blive ældre, "og før jeg får set mig om, sidder jeg i en gyngestol og strikker med min kat på skødet". til dem der ikke ved det, som er jeg født fortideligt, hele 3 måneder, så jeg var rat lille, og med en vægt på kun 760g og ca 35cm, er jeg nu meget glad for at jeg klare mig så som jeg gør i dag. jeg skulle hvis rigtigt ha været et december barn,- sikkert derfor at jeg den dag i dag godt kan lide december. Der er altså nået hyggeligt over december, med sne, jule-the, juletræ, nedtælling til juleaften/kalender lys og jule kalender i tv osv. 

Jeg har sove lææænge i dag, okay, hvis jeg kan komme til det, vil jeg sove længe vær dag, eller så er det hvis bare en lidt ødelang døgnrytme, fordi at jeg tit har svært ved at falde i søven om aften. Jeg har spist aftensmad på sengen i dag, youghurt med banan og brombær syltetøj. Jeg var ikke så sulten her til aften og det vi endligt skulle have så ikke lige øverst på min livrat-elsker.
Btw. så sidder jeg ligenu  og ser kagekampen på kanel 5. haps.

knus. 





1 kommentar:

  1. Tillykke med på fredag. Sjovt min lillebror og min far, som desværre ikke lever mere, har også fødselsdag på denne dag;-)

    SvarSlet