onsdag den 25. september 2013

tyk-tanke

jeg kan ikke lade vær med at blive sur på mig selv for helvede hvad jeg tænker jeg dog på? nu bliver jeg fed, virklig, nu vil alle kun se det på mig! se at jeg ikke fik kastede den aftensmad op til tiden!. og skal nu nærmest bare tage mig sammen for ikke at gør nået dumt. det løser jo heller ingen ting!  heldigvis kommer der Rita nu. Spiseforstyrrelsen kommer snigende nu, vi har jo ude dag i morgen, også, kom ikke i skole i dag pga ondt i maven. jeg skal være med til og at lave mad, du kan IKKE spise det, tyk, tyk, tyyyk. så ikke spis, spis når du kommer hjem, ingen vil jo aliveller ikke sige nået, TYK. 

2 kommentarer:

  1. Søde pige, du er SLET, slet ikke tyk! Jeg kender tankerne, men jeg ved også, at de snyder <3 Du er tynd og fin, og du bliver ikke tyk af at spise almindelige måltider uden at kaste op<3

    SvarSlet
  2. tak, du HAR rat! tanker har en mani med at lyve, måske er det bare den som skulle have en diagnose og ikke en selv ;)
    jeg ville ønske at det ikke var så svært at tro på, for man bliver jo ikke tyk af at spise, heller ej at spise fedt, men man tager på af at spise flere kcal end man forbrænder ( eller indtager?! kan ikke lige huske hvordan det henger sammen, årh dumme hjerne!) <3

    SvarSlet