mandag den 9. september 2013

svar

jeg har fået svar fra min sagsbehandler nu.  og aliveller kan jeg ikke lade vær med at tænke, hvad nu? hvad skal der nu ske?! jeg føler at der mangler et eller andet, men kan ikke sætte ord eller følser på HVAD det er. så igen kommer trængen til og at skade mig selv, jeg har dog ikke handlet på dem i dag og har lovet eller jeg skal prøve på og at kontakte personalet når det er. det er okay, for jeg vil jo gerne have det godt!

ligenu sidder jeg inde i stuen og ser "THE SOCIAL NETWORK" endligt har jeg altid godt ville se den, hehe :)

jeg ligger faktisk inde med 2 opskrifter, jeg skal nok ligge dem ind en af dagende, om det bliver i aften/nat skal jeg ikke kun sige, kommer and på så meget :)

knus :)

3 kommentarer:

  1. Hvad mon svaret lød på, søde? Hvis jeg må spørge, selvfølgelig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. slf må du det søde :) altid! men er det iorden at det bliver over face?/besked? :)

      Slet