tirsdag den 3. september 2013

"på vej til ligevægt"

klokken er mange, jeg burde sove, jeg ved det! jeg har jo en skole jeg skal passe(!!)i morgen, og i over morgen, og dagen efter i over morgen (ej okay, det her virker slet ikke seriøst! sarah.) MEN, jeg kom til fældigt til og at kigge i min mappe med kostplaner og alt muligt andet fra dengang jeg gik i behandlingt, - faldt jeg lige over en bog (og 2 andre)  jeg fik af min dengang psykolog,- "på vej til ligevægt". hvor der i stod nået om enten-eller-tanke-gang, som mange med en spiseforstyrrelse sikkert kender til. må indrømme da jeg læste i den at jeg fik en lille følse af at der rent faktisk var håb for mig :)
jeg sidder ligenu og kigger i en anden bog med sætninger som måske kun  gavne andre?!

*>>Det, jeg spiser nu, får mig ikke til og at tage helt ukontrolleret på i vægt<<
*>>At spise almindeligt mad er nødvendig del for at blive rask<<
*>>Jeg må betragte maden som den var medicin<<

jeg håber at alle jer andre ( hvis er er nogle som læser med som  selv lider af en spiseforstyrrelse, eller måske bare almendige mennesker) får en god dag i morgen! det fortjænder vi alle sammen!
og selvom at vi alle kan have en dårlig dag engang i mellem, må vi minde os selv om at det ikke er ens betydning at vi har et dårlig liv! :)

knus :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar