lørdag den 28. september 2013

Forventer....

Hvad mon de forventer? Er det nået jeg tænker at de SKAL forvente? Ligesom da min gamle psykolog skriv, forventer hun at jeg skulle svare tilbage? Eller var det mig som tænkte at hun forventede at jeg skulle svare tilbage?. Eller er det mig, som tænker at alle forventer at jeg skal tænke sådan?.
Ligesom igår, til samtalen. Mon hun forventede at jeg skulle have det dårligt. ?
Sådan er jeg begyndt at tænke, er det nået de forventer?

Ligenu sidder jeg på værelset/ lejligheden. Prøver på ikke at handle på de selvskadende tanker.. som fylder fortiden, desvære.
Jeg elsker virklig vinter tiden, men ikke når der er minus de 5-15 grader. Men bare det når man kan mærke at kulden bider i kinder og fingre. Og man kan putte sig under en tyk vinter dyne. Og bladende som skifter til smukke faver. Og sne landskab som bliver til et fortryllende eventyr.
Men vinter tiden er også bare koldt og trist. Og man kan ikke ungå at blive en smugle deprimeret..

Hvad er du til?
Sommer, vinter, efterår, forår? :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar