søndag den 1. september 2013

bedre dag....

jeg har det meget bedre i dag end igår. jeg kan tydelig mærke det. jeg er kommet frem til at jeg nok fik kørt mig selv op i en spids, så det endte i 1-2 timers angst ligende tilstand. så ubehaligt. men aliveller er der nået posetivt ved det,

1. fik snakkede med natte vagten, fik fortalt hin at jeg ikke hade det godt og så snakkede vi om det.
2. at jeg rent faktisk tog kontakt til natte vagten og fortalt hvordan jeg hade det.

det er jo godt, :)

men hvad er statusen så ligenu?
ligenu skal 2 venner og så jeg til at bage amrikanske pande kager, der er jo vejer til det i dag, med både regn vejer og bold på stadion, hedder det hvis bare sofa og film hygge ;) og masisk ella på kanel 5

knus :)


2 kommentarer:

  1. Årh, Magiske Ella er en sød film :-)

    Rigtig flot, at du fik snakket med nattevagten, søde <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg virklig også :]
      Og tak søde<3

      Slet