fredag den 6. september 2013

"det skal gøre ondt, før det bliver bedre"

I dag bliv det hele for meget, med tanker som bare kørte oppe i hovdet, så endte til sidst med at skade mig selv, ved at hælde kogende vand på min hånd, og føldte straks begefter at jeg faldte til ro. Det er ikke en slem forbrænning, det er rødt og det er det eneste! jeg ved at det er dumt, virklig. men når det hele bliver en for stor  mundfuld for mig og jeg ikke kan rumme de forskellige føglser inde mig, ender det nogle gang med selvskade. super trist at det er sådan, ja.

ligenu sidder jeg bare i min seng og høre musik. jeg har forrasten fundet mine briller frem igen, jeg har endligt brugt briller siden jeg gik i børnehave/ småbørnsgruppe ( for børn med vanskligt behov), dog er de blivet fundet frem i tide og utiden men kan tydeligt mørke hvis jeg ikke bruger dem, hvor jeg fx. kniber mine øjne sammen eller det bliver "grumset" at se, lidt svært at forklare.

knus :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar