søndag den 29. september 2013

overskud-Sarah-står-tideligt-op.

i mens at jeg sidder her og venter på at min far kommer og henter mig, kun jeg ligeså godt bruge tiden lidt fornuftigt og skrive et indlæg.
jeg vågnede tidligt i morges også selvom at jeg falte sent i søven i nat, omkring kl 03. mente min krop alliveller at jeg skulle op omkrig kl 10 min i 08. sådan var det også igår selvom at jeg falgte i søven ved 3 tiden mente min krop også der at jeg skulle op ved 08-09 tiden. typisk at når man endeligt liiiiiiige regner med at man skal sove længe, så vil ens krop bare IKKE samarbejde :/ og dog har jeg indtil nu alligveller fået nået ud af dagen, spise morgenmad med morgenvagten, 2 grov boller med honning, fransk leveropstej og smør, og det ente IKKE galt :D jeg har fået ordnet min lille hule, både støvsuget og støvet lidt af og luftet ud.

jeg skal jo som sagt holde fødselsdag i dag for the family.  jeg kan mærke nu at jeg ligenu har mere overskud til det, og har lyst til det. end jeg hade igår, hvor jeg allermest hade lyst til at aflyse eller melde mig selv syg, fordi at jeg simpelhed ikke kun overskuge det. jeg håber at det bliver rigtigt hyggeligt. og jeg glæder mig til at se dem som nu ville bruge ders søndag. :)

kram herfra<3

2 kommentarer:

  1. Dejligt, at det gik godt med morgenmaden, søde! Jeg håber sådan, at du har haft en god fødselsdag med familien i dag <3

    SvarSlet
  2. Tak søde, det var virkeligt dejligt at se dem :) <3 ja det synes jeg også :)

    SvarSlet