tirsdag den 10. september 2013

LYST til eventyr.

jeg har lyst til at der skal ske nået nyt, nået spændende eller vildt? nået der måske kan vende nogle tanker oppe i boldten på mig? eller så fald hele midt liv, måske! 
giver det mening? 
Sådan er det vel for os alle sammen, ikke?! (dumme bananflue, sorry sidder ude i køkkenet)
at der bare SKAL ske et eller andet, fx. ens egen eventyr. nu er jeg så bare ikke den vild store natur menneske ;) så det er vel nok ikke lige der at jeg skal starte. 
jeg har altid (eller næsten) tænkt at det kunne være fedt at lave et foredrag, for andre mennesker. fortælle andre om ens liv, opvægst, eller måske nået helt 3. 
der er fakisk nået som JEG har LYST til, og ikke nået spiseforstyrrelsen har lyst til, eller det håber jeg da ikke. Men først må jeg få et bedre forhold til mig selv. 

Man skal kun elske sig selv, Før man kan elske andre.

Jeg har været hjemme ved min mor her til aften, jeg skulle lige aflever nået som jeg hade lånt af hin, - så vi fik også set  "den store bage dyst" hvor Mette blomsterberg er med, ej hun er virklig en STOR insprigertion! og så laver hun altså nogle virklig lækkere deserter! :)
så det var rat hyggeligt, og mums hvor så det sønderjysk kage bord lækkert ud, haha, som jeg sage til min mor "jeg tror altså at jeg skal have mig en kæreste fra sønderjylland" :)

Endligt har dagen været god nok, dog med undtagelse fra i morges, hvor spiseforstyrrelsen fyldte en smugle så jeg fik ikke alt med til madpak som jeg endligt skulle. puha jeg håber at det endag bliver bedre! :)

knus:) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar