tirsdag den 3. september 2013

tanker ....

prøver at tænke posetivt lige pt, men forsatan hvor må denne dag bare godt slutte nu. sidder på gulvet, drikker kaffe( tyndt kaffe, bvader!) og høre musik (før Robyn, nu Ellie Goulding). tænker over min verdens sitrasion. hvordan får jeg det nogle sinde bedre? ville jeg overhovet? skal jeg? hvor længe kan dette blive ved? sker derhovet nået ved hvis jeg bliver ved sådan her? jeg er jo ikke engang tynd nok?!
jeg er forvirrert, og nok mere eller mindre ikke i stand lige i dag til og at tage en beslutning om hvor vidt jeg ville have det godt, for enten hedder det bare " det ved jeg ikke" eller "jeg vil godt være tynd igen, gidder ikke at være fed.".
jeg skal til læge i morgen, men ved ikke hvad jeg skal snakke med hin om, måske ved jeg det lidt bedre i morgen?

knus.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes, du skal snakke med hende om en henvisning til diætist! Måske det kunne give dig et holdepunkt, noget at holde fast i, en følelse af, at der er nogen til at hjælpe dig. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. tak søde<3 ville jeg prøve at snakke med hin om i morgen/ idag, og ja det kan du have rat i! :)
      måske ville det også give lysten af at kæmpe lidt mere?! :)

      Slet