søndag den 22. september 2013

D 22/9-13

jeg undskylder at jeg ikke får skrivet så meget fortiden, jeg kan jo se at der er nogle som læser med. 
jeg hade fødelsdag i fredags, det gik fint og jeg fik fejert det med en veninde som hade fødelsdag igår. vi tog ud og at spiset på bowling fun, rigtigt hyggeligt, dog var jeg en lille smugle skuffet. ders buffe var ikke lige så lækkert som den var engang, der var ikke så meget at velje i mellem, ders kylling spyd er blivet taget væk, super øv. 
jeg har fået brev fra psyk, som jeg hvis nok har fortalt om, jeg frygtede virklig at vente tiden var lang, ligesom da jeg skulle starte i behandling som center for spiseforstyrrelse, som var på ca 2 måneder. men gæt engang,?! ventetiden var fra da jeg var ved læge og skal til samtale ca kun 2-3 uger, dvs. jeg skal til samtale allerede på fredag d.27/9-13. jeg er så glad for at der ikke gik længre tid. :) det er jo vildt hurtigt. men nu sidder angsten der bare, "hvad nu hvis de ikke kan hjælpe mig?!" "jeg burde tabe mig" "hvad tænker hun ikke om mig?" osv osv. de tanker som nok allermest fylder er tankerne om, om de kan hjælpe mig og at jeg burde tabe mig. 

ellers skal jeg ikke lave det vilde i dag, bare slappe af, vaske mine bamser som efterhånden godt kun trænge til en vask. det skal lige siges at de bamser er nogle som jeg har haft i virklig mange år, den ælste er vel efterhånden 10-15år gammel :) så de betyder virklig meget for mig! :) 

knus her fra :) 

2 kommentarer:

  1. Det er bare så godt, at du allerede skal til samtale! Jeg tror nu godt, at de kan hjælpe dig, søde. Og du behøver bestemt ikke tabe dig! Tænk på, at det ikke er Center for spiseforstyrrelser, så det er ikke "bare" din spiseforstyrrelse, du skal have hjælp til, men dine problemer generelt. De ting, der ligger til grund for spiseforstyrrelsen osv. <3

    Åårh, jeg elsker bamser! Faktisk har jeg en liggende i min seng, som er 22 år gammel. Jeg fik den som et-årig, da min moster kom hjem fra USA :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. det har du rat i, tror nu også at det er meget godt at det ikke er cfs ;) ja lige præcis, som du også nevnt før, kan fx en kostplan jo heller ikke gør sådan at jeg får det bedre og det er tit det jeg tror at cfs tror. plus andre folk. men jeg ved ikke.

      bamser er søøød, min den ældste hedder nuser, :P den har ris i røven, fødder og hænder, virklig kær! dem har jeg to og så en hund :)
      årh hvor dejligt<3<3

      Slet