lørdag den 29. september 2012

lidt forskelligt :)

Det er hvis ved og at være på tide med et nyt indlæg :)
efteråret er ved og at være over os, og så får naturen en smuk fave, og morgerne bliver kolde og friske, og så kan jeg gemme mig væk i afslapning bukser, tykke halsteklæder, tykke trøjer og lækkere tykke strømper :) jaaah

jeg har endelig fundet min jakke til i år, når vi foralvorg går de kolde dage i møde, jakken koster 600kr, men det er de 600kr vær, så nu håber jeg bare at jeg kan få min kære far til og at køre mig ind til byen i morgen :) da jeg skal hjem til ham, ligenu er jeg der hvor jeg bor :)




sjovt-kedsomheds billede :)




lækkere fede støvler/sko



super lækkert mad, som kan spises døjnet rundt :)


Fandt lige nogle billeder, af lidt forskelligt, som jeg ville dele med jer :)

//sarah-line

2 kommentarer:

  1. jeg har lige købt den jakke, og er super glad for den ;-)

    SvarSlet
  2. det kan jeg godt forstå, købte den igår, sammen med min far i grøn, men skal ha den byttet til nr stører, da den i en str. S, der kan jeg ikke have en tyk trøje inden under, eller det kan jeg godt men den strammer bare ved armene :/ så det er lidt træls, men super lækker jakke!! :) og så er den virklig bare lækker og at have på :)

    SvarSlet