onsdag den 12. september 2012

foredrag, plus skøn dag,, sådan da.

Det var meningen at jeg skulle ha være i skole i dag, men til morgen, gik det igen bare rigtigt dårligt! nattevagten ( som skal sørger for at jeg får morgenmad, mad pakke med i skole og kommer afsted) prøvede og at få mig til og at spise morgen mad, ikke cheasy vanilje youhurt med græsk yoghurt som jeg købte igår, for at prøve nået nyt. men jeg kunne ikke få det ned, jeg var ikke sulten. jeg ved ikke hvad der sker lige fortiden! for det er anden dag i træk at jeg går fuldstendigt istå, når jeg skal spise. igår var det ved frokost og i dag var det ved morgenmaden. nå, men jeg bliv hjemme, da jeg heller ej kunne magte/ overskuge en masse larm, lave mad, og være sucial. så jeg gik ind på værelset, uden nået morgen mad, æv altså, nå men da jeg endelig fik nået mad, var det et æble ved 16 tiden da jeg var på vej ned i byen. og jeg som altid plejer og at være sådan efter andre når de ikke spiser mad(!!) dårligt forbillede. ´

 Men jeg var jo til foredrag, hvor Mille kom og fortalte om spiseforstyrrelser og seksulitet, virklig spændende! og jeg kun genkende meget af det som hun fortalte!
Men det har også givet stof til eftertanke, for jeg gidder sku ikke og at side som 35årige og stadig være ramt af en dum spiseforstyrrelse, nej! det skal famne være nu, ellers bliver jeg jo aldrigt rask, for spiseforstyrrelsen ville aldrig være klar, jeg bliver nød til og at være den håre, og vise at det er mig som bestemmer, selvom at det til tider bare er ganske svært!
min kp var med og en veninde.
:)

ligenu sidder jeg i min seng, jeg burde sove, men min hjerne prøver stadig på og at huske på hvad det lige var at hun fortalte om i foredraget. fx. når jeg har snakket med min psykolog, bliver jeg altid så træt i hovet, sådan var det det de første mange gange! :)



håber at i har haft en rigtigt god dag<3

-sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar