fredag den 21. september 2012

fødelsdag, tanker og tåre...

jeg hade jo somsagt fødelsdag igår, og hade en okay god dag :) hvor jeg fik hyggede med min mor og bror, vi fik hjemmelavede lagkage og hjemmebagt boller.
men det at fylde 20år, gør bare et eller andet. vilket jeg kunne mærke i morges. og der ramlede det hele bare sammen for mig ved 9 tiden, hvor jeg efter at have snakkede med morgenvagten, - da hun var gået, græd jeg igen. jeg frygter at jeg som jeg er nu, ville stille rigtigt store krag til mig selv, måske uden og at vide det, og at spiseforstyrrelsen måske ville tage mere fat?!
for nu er jeg jo "voksen" sådan rigtigt, jeg er ikke længer teenegater, og nu skal jeg " opføre" mig som "voksen" men problmet er bare, hvordan fanden gør man?
eller er det bare nået som jeg forventer af mig selv, at jeg i løbet af 1 nat er gået fra at være teenegter til voksen, at tage ansvar sådan lige plusseligt. alle sådan nogle " voksen" ting i løbet af 1 nat, eller i løbet af 6-8 timer-?
isåfald så e jeg nok ikke parat til det, hvorfor kan man ikke sælge sit år, sin fødelsdags år, så jeg igen kun blive 5-10-15år? så nogle kunne tage sig af mig, trøste mig når jeg falte, og slog mig, når jeg falte af cyklen fordi jeg ikke kun holde balancen?
arrrrh alt dette ville være nemmere. men måske skulle jeg bare tag og at tage mig sammen, selvom at jeg tit får avide, " men det handler jo ikke om at man " bare" skal tage sig sammen" ....

2 kommentarer:

  1. det ville være dejligt hvis man kunne være 5år igen! så kunne man se disney sjov, lege med dem fra børnehaveklassen og spise slik i weekenden! Dengang var alt nemmere og man havde intet ansvar. puuuha. Man behøvede ikke tage stilling til så mange ting.. det handlede bare om at nyde, at være barn.

    - tak for den fine blog. jeg er selv en pige på 20år som er røget ind i en spiseforstyrrelse. Der er godt nok mange som går og har det så dårligt. det jo helt uhyggeligt! :-(

    SvarSlet
  2. Hej Eva :)

    ja lige præcis, det ville være så meget nemmere nogle gange og hyggeligt,:) jeg synes bare at det at gå fra bare til voksen er gået så hurtigt..

    -det var så lidt, det er er jeg ked af og at høre, jeg håber at du er kommet i behandling, det er bestemt det vær, men også til tider extremt hårt..
    ja det er der godt nok, ja det er virklig uhyggeligt!

    SvarSlet