onsdag den 19. september 2012

Jeg sidder lige pt i min seng og skriver, og får lidt smoothis, uhmm..
om under 1 time fylder jeg 20år :D jaaaaaaaa.......
må nok indrømme lidt jeg er lidt nervøs, ehmm tror jeg.

ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive, viborg HK, herre, tabte mod skanderborg eller så var det silkeborg, eller esberg, haha :D kan ikke lige huske det. tager kun med til fodbold for at kigge på håndbold ben, numser, og hvis nu, også at de smider trøjerne, det skal man jo ikke gå glip af ;D
men vi fik ellers råbt og skriget os, så hyggeligt! :)

Tankerne, køre stadig rundt fra da jeg var i Herning i dag. og jeg kan ikke lade vær med og at misunde den gamle sarah-line, hin som var tynd. som jeg også snakkede med psykologen om så kan jeg ikke lade vær med og at synes at jeg er fed, doven og klam fordi at jeg ikke få trænet og at jeg bedre kun lide mig selv da jeg var tynd, for der kun jeg jo ligesom være bekendt og at tage op for at træne, men det føler jeg ikke at jeg kan nu, fordi at jeg ser ud som jeg gør, og de beviser jo bare at mine tanker ikke har ændret sig særlig meget fra dengang og til nu..

jeg håber at jeg næste gang kan få 30min, alene snak med min psykolog uden at personalet er med.

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar