tirsdag den 11. september 2012

posetiv, posetiv, posetive tanker og lidt billeder

Dagen har være en blanning, som i nok har kunne læse :)
men heldigvis håber jeg at dagen i morgen bliver FANTASIK! det skal den!

jeg har bestemt mig for at sætte mig et mål!

at jeg vær aften skal tænke: hvad har været posetivt ved dagen i dag, selv den mindste ting gælder :)
og så skal jeg prøve og at tænke når trængen til et flip/ opkastningerne kommer: hvad udløste dette? er der nogle som har sagt nået til mig i dag, som evt har gjort mig ked af det, sur, frustræet, eller andet? eller har jeg bare brug for at lukke af for andre?
og så evt. prøve og se hvad der sker hvis jeg ikke gør som bulimien ville have at jeg skal gøre.
at hvis jeg nu har brug for et flip eller andet, så prøve og at give mig til nået andet, gå mig en tur, tegne eller gå ind til en veninde/ ven, eller andet. sætte musik på danse eller skråle med.
 det er vel vær og at prøve! jeg bliver NØD til og at sætte nogle små mål som JEG VED at jeg kan overholde! ligesom dengang at jeg skulle sætte mine opkastninger ned fra ca 20 til 18 gange på en uge. var jeg også super bange/ angst for hvad dette ville føre med til. men jeg tog et lille skridt af gangen, mine ejne skridt i stædet for hvad min psykolog sage at jeg skulle gøre.
jeg ville allerhelst gøre tingende på MIN ejen måde, vilket jo både er godt og dårligt på sammetid, dårligt fordi at så præsser jeg ikke rigtigt mig selv og godt fordi at jeg tager små men sikre skridt som jeg ved at jeg kan holde :)

jeg fandt lige nogle gamle billeder :) nogle få af dem er fra dengang inden at jeg fik en spiseforstyrrelse, må nok indrømme lidt at jeg nok serlidt mere sundere og tilpas(?) ud, tror jeg.

Dette her billede er vist fra 2009 af,
hvor spiseforstyrrelsen vist var lidt på et af sit højeste.

 
                   min konfirmation i 2007, hvor jeg var sund og rask :)
og ikke hade problemer med maden .
 
jeg kan desvære ikke huske hvornår dette billede er fra,
men det skal nok være fra i mellem 2006 og 2008 af :)
 
dette billede er enten fra i år eller sidste år :)
jeg mener faktisk at det er fra sidste år.
 
dette billede er fra en sommerfest, hvor jeg var
sammen med to af mine kusiner
mener at det er fra 2010 af :)
 
jdette billede er nok fra 2008 af, da jeg ikke kan mindes
at huske at jeg led af nogle former for spiseforstyrrelse
men det var nok der omkring at den ligeså stille
var begyndt og at bryde ud :)


håber ikke at det var blivet et alt for langt indlæg,:)

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar