mandag den 17. september 2012

posetive og negative indlæg??

jeg har ikke haft skrivet i weekendten?!
det er vist også meget godt at jeg ikke har gjort det, ellers ville der nok komme en masse negative indlæg fra mig af.
Men hvordan har jeg det så?
jeg kunne spille skugespil og sige at det går skide hammerende godt, eller jeg kunne være hudløs erlig og sige at jeg faktisk ikke ved hvordan jeg har det. jeg vægler det sidste. forjeg ved faktisk ikke hvordan jeg har det! jeg ved ikke om jeg er glad, sur eller om jeg overhovet er nået.
jeg fylder jo som sagt snart år, faktisk på torsdag. jeg glæder mig ikke! jeg ville allerhelst springe torsdag over, bare sove igemmen dagen. eller slette den væk fra midt liv, men måske er det bare den følse som jeg sidder med nu? nej, jeg har nok sat med den følse i 4dage nu, tror jeg.  glæder mig ikke til og at blive et år ældre, jeg glæder mig til og at blive et år ældre da jeg var lille men nu bliver jeh 20år og ligner nok ikke en på 20år. det eneste som jeg rent faktisk glæder mig til er og at få snakket med min psykolog, gid at jeg ikke skulle vejes! især når jeg er oppe på den vægt som jeg er nu, jeg føler mig dybt dum og latterlig når jeg skal til herning! alting var bare meget nemmere da jeg vejede 43-45kg der kun folk idet menste se at man ikke hade det godt, men nu siger vægten også +10kg. vilket ikke gøre det meget nemmere. for folk tror straks at man er rask når man er oppe på sin normale vægt. de glemmer bare at det hele bare kan være 1000gange sværer..

hvad sker der lige for midt søvn behov for tiden, i nat faldte jeg i søven ca kl 02:30. og stod op ved 07 tiden. men da jeg kom i skole sov jeg lidt i timen i nok 10 min, i 10 (og 12??) frikvatert sov jeg i ca 30-50min og plus da jeg kom hjem inden da vi skulle spise sov jeg i ca 30 min. jeg bliver simpelhed nød til og at få snakkede med min psykolog om jeg ikke  kan få tage blodprøver så jeg kan se hvordan det står til med midt kcalium og vand mangel og andet.
hvis jeg da overhovet får lov, eller skal jeg aliveller hen til in ejen læge d.25/9. og så må jeg lige få en snak med hin.!

håber at i har haft en god dag :)
//sarah-line






4 kommentarer:

  1. du skal nok klare den smukke ! du er en sej pige og alle dine venner/veninder og familie støtter dig 100 %

    SvarSlet
  2. Ja... hvordan har man det. Jeg er samme sted.. :o(

    SvarSlet
  3. ina, det er nemlig skide sært og at finde us af!!:/<3

    SvarSlet