onsdag den 19. september 2012

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tåre, Tåre, Tåre, Tåre. var i Herning i dag, hade taget ca de kg på i dag, som jeg hade tabt sidste gang. hurrra. lorte dag! men det er jo iiih så godt! for det er jo det eneste som folk kan finde ud af og at fokuser på, tag og fokuser på det inden i, EN SPISEFORSTYRRELSE HANDLER IKKE OM MADEN, VÆGTEN OSV. MEN HANDLER OM FØLSER!!!!
"jeg kan ikke låve dig at du aldrig igen ville blive svigtet"- psykolog.
"men det gør jeg jo, når jeg stopper her og når jeg flytter væk fra kolieget, dem som jeg lige hade knytte mig til forsvinder igen"-sarah-line.
da vi skulle til og at afslutte græd jeg, ellers hade jeg sat i min ejen " verden" ellers hade jeg bare kigget rundt omkring og stenet. " morgenmaden er simpelhend så vigtigt for dig, ellers så overspiser du jo til aften" iihj ja, jeg er jo ikke dum, og du skulle bare vide, ang overspisninger, jeg kan gætte mig til at din viden inde for spiseforstyrrelser er alt for lille. - tanker

snart skal jeg til håndboldt, det bliver godt og håber bare viborg HK. vinder :)
ellers skal jeg jo snart lade op til imorgen. det følse så underligt at der allerede er gået 1år siden at jeg sidst hade fødelsdag. og 20år siden at jeg bliv født. men er jeg overhovet klar til og at blive 20år. kan jeg leve op til det?

jeg skriver nok når jeg kommer hjem.

//sarah-line.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar