lørdag den 8. september 2012

det er jo iorden, at have en god aften og få dumme tanker begefter.?!

jeg har været sammen med min mor her i aften, vi har lavet aftensmad sammen, super hyggeligt.! og jeg har ikke rigtigt mærkede til spiseforstyrrelsen. men nøj hvor kan jeg godt mærke den nu :(
ville bare ønske at den kun skride afhelvede til!

Tankerne køre rundt i bolden på mig, tanken om at tabe 4kg til min fødelsdag, gør mig høj, og er næsten lige ved og at få tåre i øjende, for det er vel ikke det jeg ville,?! og aliveller ville jeg. jeg ved at det er spiseforstyrrelsen som fortæller mig at jeg kun er smuk og alle kan lide mig når jeg er tynd og mine knogler er tydelige, og jeg hopper vel på den..

jeg føler mig fanget i min ejen krop, og jeg er træt af at ingen forstår mig. træt af at alle fokuser på den dumme vægt! om jeg nu har taget på eller tabt mig! træt af at jeg bliver mindet om at jeg nu skal huske at jeg skal spise, træt af at jeg bliver mindet om jeg har en spiseforstyrrelse!!
træt af så mange ting..
for jooh jeg er gammel nok! jeg skal nok spise når jeg vil! " vi siger det jo kun fordi at vi holder af dig" iihj ja sikker det får du penge for at sige!
( undskyld for et negative indlæg, skulle bare ud med en masse vulla pyk)

ligenu ser jeg nynne, og har stadig en 1,5L pepsi max til og stå på bordet. jeg mangler stadig og at få rodet op og få vasket tøj..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar