mandag den 3. september 2012

jeg kan godt selv nu. nu ville jeg altså!!!

Jeg sidder ligenu i skolen, og spiser min madpak, 1 halve boller med skrabet smør, ost og et æble. 
er det ikke normalt? og så 1 halv bolle med skrabet smør, og kylling bryst pålæg og 1 halv skv rugbrød med buko krydderost til frokost, jo det burde være normalt!

for vært hove måltid skal minimum ca indeholde 500kcal ( 1500kcal, morgen, frokost og aftensmad) og så er der 3 mellem måltider som ligger på ca 150kcal pr. måltid ( en voksen kvinde skal have ca 2000kcal om dagen, for at kunne funger :)

til morgen mad har jeg har jeg fået :

200g yoghurt naturald
10g mandler
10g rosiner
15g havregryn
1dl skum mælk

og formiddag

1 halvbolle med skrabet smør og cheasy ost 10%
og 1 stort æble

det er ca 480kcal i alt.

min kostplan ligger på ca 1700kcal.
fordi at den ligger så lavt er fordi at jeg skal holde min vægt. men lige siden at jeg er startede i behandling har jeg ikke holdt min kostplan, den jeg skulle følje da jeg skulle tage på, så jeg spiste bare en masse da jeg skulle tage på fordi at jeg synes at det var alt for svært og at holde en kostplan.
men nu prøver jeg så at holde den på de 1700kcal og håber så at jeg kan gøre det nu :)

håber at i får en forsat rigtigt god dag.

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar