søndag den 2. september 2012

what does not kill me makes me only stronger

Selvom at jeg stadig har dage hvor jeg ønsker mig tynd og hvor spiseforstyrrelsen styrer mig, så kan den og andre ikke tage det fra mig at jeg føler mig stærkere, som person. Jeg har fundet ud af at folk kan kalde mig visse ting, og det reger mig en høst blomst!. Jeg har haft en svær barndom, og ungdoms liv. jeg har boet ved plejefamilie i ca 14år, og så er jeg ved og at arbejde mig ud af en spiseforstyrrelse som har plaget mig i ca 4år hvis ikke mere. og ved du hvad? det har ikke slået mig ihjeld, endnu. :) og det gør det forhåbligt heller aldrig!!! :)<3
jeg føler mig stærk og verden kan bare komme an. Jeg er ligeglad om folk er sure på mig, for det kan de få lov til alt det de ville. ;) jeg ville hellere have 4 ægte venner en 10 falske venner.

Jeg har været til 1års fødelsdag i dag hos min kusines datter. små børn gør bare et eller andet(!) selvom at jeg godt kan være bange for at jeg får dem til og at græde, haha :D.
men et kram eller et rigtigt vådt kys, fra sådan en lille en smælter bare hjerter ved mig!! :) de er simpelhed bare så skønne, en skam at de bliver så hurtigt store ;)

Ellers har jeg ikke lavet det store i dag, jeg er næsten lige kommet hjem, eller det gjore jeg for ca 1 time eller 45 min siden, der i mellem.

I morgen skal jeg i skole, det skal nok blive godt.
jeg glæder mig til og at komme igang med midt projekt om at holde min kostplan,( læst: HELE MIN KOSTPLAN, FRA PUNKT TIL PRIK!!)
og dyrke motion ca 3-4gange om ugen, i ca 1/2- 1 time i dagen :)
og så om fredagen ville jeg tillade mig selv og at spise usundt, så jeg lige plusseligt ikke falder i og får et flip. plus at hvidt brød osv. ikke må indtages, måske kun 1-2 gange om måneden :)
jeg håber inderligt at det lykkes for mig nu, måske er det et for stort krav som jeg stiller mig selv nu, men det finder jeg ud af i morgen.

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar