fredag den 14. september 2012

pandekager og ren kærelighed!

sidder ude i køkknet og spiser pandekager med flormelis med en veninde og en ven. så hyggeligt!!!
det er ren kærelighed, næsten da.
min familie må være dem som jeg holder allermest af, for mig er det lykke og kærelighed, jeg tror ikke at jeg kommer tættere på nået som er mere pærfekt, lykkeligt og ren kærelighed en min familie. for uandset hvad så er vi der for hinanden. jeg elsker selv rigtigt meget de familie begivneheder som vi holder, især familie jule frokost, hvor vi forde meste hele familien er samlet. de giver den virklig hele armen og jeg kan ikke lade vær med og smile og være glad for livet og min familie!

ellers er dagen gået godt, og jeg har været i skole, :) selvom at jeg igår hade en dårlig aften hvor jeg bare ikke kun rumme inde i hovet at jeg skulle i skole i dag. men jeg kom i skole og det er joi bare godt.
ellers har jeg bagt sådan nogle små kager ting i dag, lidt ligesom kys kager bare mere luftige,
skal nok prøve og at finde et billede og en opskrift :)
men jeg bagte dem sammen med en ven( som virklig bare er rigtigt sød! :)
selvom at jeg til og at starte med endligt skulle bage dem alene, men så kom han og hjalp mig :)

i næste uge går det ellers  løs, for i dag, er den sidste fredag inden jeg bliver 20år, jeg fylder som sagt år d.20/9.  og jeg har bestemt mig for at min 20års fødelsdag skal fejeres med maner, eller jeg skal i byen selvom at det er en torsdag som jeg fylder år, men jeg bliver ligesom nødtil og at skulle på crazy dasey for at få min champanie :) uhmm..
onsdag skal jeg til Herning, for at snakke med min psykolog, og så bliver jeg altså nød til og at få vendt en masse med hin, for den der kost plan, går mig stadig på. at jeg nu har brugt 6 måneder på og at prøve (???) på og at holde den, går ligesom ikke. men måske er det bare mig, som burdte sige til mig selv, "så sarah-line, nu er der ingen kære mor eller andre, vil du have godt bliver du famne nød til og at kæmpe for det, for ingen andre kan gøre dt for mig" men når det så kommer til stykket så er jeg lige så hjælpeløs som en lille hundevalp som er 2 dage gammel ??!! tror jeg da nok.

jeg bliver nød til og at sætte både midt forbrug af light produkter ned (dvs. sodavand og nået slik-lang tid siden at jeg har købt sukker  fri slik) og få sendt det brev til komunen ang tandlægen... årh så mange ting som skal gøre, men som jeg aldrig få gjort.
nårh ja, natten mellem lørdag og søndag i denne weekendt er det 3 fucking uger siden sidst at jeg har røget en fucking smøg!! jaaaaaa, jeg er seeeej haha >:D

//sarah-line

ps. ^posetiv indlæg som ikke (??) inderholder nået om spiseforstyrrelser?? tror jeg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar