tirsdag den 11. september 2012

foredrag og mad helvede

jeg har været i skole i dag, ind til kl 13 ca. hvor jeg så bliv nød til og at tage hjem. jeg hade fået madpakke med, at spise den var jeg simpelhend ikke istand til. selvom at min kp på skolen hade tilbudt mig at vi ensten skulle sætte os hen for at tegne, høre musik henne i klassen. så kunne jeg bare ikke tage imod det. så hjem cyklede jeg i regn vejer, staldte cyklen, og bankede på kontoret. Det var i dag at en fra CFS( center for spiseforstyrrelse) som skulle komme og holde "fordrag" for sådan en som mig, HURRA...!!!! not. hvor jeg så fik spurt min kp om hun ikke ville hjælpe mig med frokosteren. så vi gik ud i køknet hvor hun smurte 3 halve rugbrøddrer til mig, med kylling pålæg og agurk. tror at jeg sad og glode på de 3 halve madder i mellem 5-20min ca. lige plusseligt var det simpelhend bare så ufatteligt svært og at tage fat i gaflen og kniven, jeg hade lyst men kun ikke, og vilket hjørne af rugbrøden skulle jeg nu starte fra? alt dette som normalt er så nemt var lige plusseligt blivet svært!!
men til sidst efter at min kp hade sagt alt muligt til mig, så gik jeg over til skuffen  og fant en urtekniv og spiste agurken, det skal lige siges at jeg hade fået lidt morgen mad.  
men forsi at jeg ikke hade spist nok til frokost bliv jeg bedt om at tage et stk frugt, men tog 2 stk.
slf. ville mere ha mere, og jeg ente i et flip.....!!! hader det! men sket er sket, og jeg håber inderligt at hin Mille Eigard Andersen som jeg skal til foredrag med hos i morgen, kan få rykket lidt om i hovet på mig, eller i det mendste bare give mig indsprisjon til at kæmpe mig ud af dette mad helvede.. for det er faktisk sværer en man lige tror!

håber at i alle har det godt,
//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar