mandag den 10. september 2012

"den sidste udvej" på dr1

jeg har sat mig i sofaen, i en af vors stuer. der nået på dr1,som hedder "den sidste udvej" som hander om mennesker som har prøvet og at begå selvmord.

"du er da godt nok ved og at få store bryster, ligesom dolly parton, så må vi da håbe at fyrene kan holde fingerne fra dig"
sådan lyd en kommentar som jeg fik her til morges, kommentaren gjore så ondt at jeg ikk fik spist morgen mad. jeg tog 4 æbler med i skole, men fik kun spist 3. vilket udløste en overspisning. bræk, had. og sammentidig hade/har jeg hovepine pga at jeg drikker for lidt vand og drikker for meget, kaffe, the, pepsi max, og coca cola zero.  jeg ved at jeg burde drikke mere vand, men det er nemmere en sagt en gjort.
jeg ved at nu hvor jeg tænker over det, så kun jeg godt ha handlet på en anden måde, sagt til personen som sage det " ved du hvad, det du siger til mig gør faktisk rigtigt ondt, fordi at jeg ikke bryder mig om mig krop, mange ville nok tage det som en komplimang at du siger dette, men det gør jeg ikke"
men det kunne jeg ikke og det kan jeg stadig ikke, det er jo kun fordi at min kp sage det til mig ^.

//sarah-line

2 kommentarer:

  1. Åh smukke.. De bedste tanker til dig. Sådanne kommentarer kan gøre så ondt..

    SvarSlet
  2. <3 tak smukke! og lige over. ja det gør det, virklig!
    men efter at have snakket lidt med min kp til aften, så er det ved og at gå bedre :)

    SvarSlet