torsdag den 6. september 2012

3 måneder extra..

Jeg var i Herning i dag, og jeg hade tabt mig, 1,2kg. vilket jo er godt! for jeg skal jo ned på 50kg.
jeg hade endligt regnet stærkt med at jeg skulle stoppe der henne, men tine hade haft mig op på konfroance og hun fortalte dem hvordan det hele stod til, at jeg var over min målvægt ( med ca 2-3kg) og hun synes at det ville være synd hvis jeg stoppede mig nu, og ved i hvad?! de hørte hib/mig!!! så jeg har fået 3 HELE MÅNEDER MERE1!!
men som jeg sage til min nuværende kontaktpærdago så hade jeg endligt regnet med at jeg stoppede for så kunne jeg komme hjem og at tabe mig igen, men ´som jeg også sage til at jeg tror nu at det var meget godt at jeg fik 3 måneder mere..

jeg ringede til min læge på vej hjem fra CFS, for at jeg kun få en tid til at få en vakcine med livmoderhalskraft, som jo er gratis de næste 2år ca, det køre hvis til 2014, og det er for unge som er født i 1992 og til 27år ca :)

ellers ved jeg ikke rigtigt hvordan det går fortiden, nok lidt skævt, tror jeg.
jeg føler ikke at jeg kan finde hove og hale på min krop og en masse andre ting.
jeg var i H&M i dag og fandt lige nogle bukser som jeg ville prøve. jeg skulle virklig ALDRIG nogle sinde ha gået ind i det omklædningsrum!! Der gik det for alvorg op for mig at man kan(?) se at jeg har taget på, især på min røv, som er ligeså bræd som en ladeport.
eller synes jeg kun det selv? nej, jeg er 15980786% sikker på at folk tænker at jeg er fed, ulækker osv om mig. selvom at jeg har fået avide at jeg jo ikke finder ud af det før at jeg spørger folk om det?! ehmm... altså på åben gade, aldrig i livet!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar